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Patch 2.3.2

Verfasst: Mi 21. Nov 2007, 21:59
von Tyruk
Neue Änderungen für einige Klassen (Anmerkung des Autors: Ich bin höchst erfreut ;)):

Jäger:
The following changes are planned for Hunters in the next patch, 2.3.2, which we hope will go up on the PTR quite soon:

* Aspect of the Viper effect increased.

* It will once again be possible for two freezing traps to be in place at the same time.

* Pet levelling speed has been substantially increased.


Magier:
The following changes are planned for Mages in the next patch, 2.3.2, which we hope will go up on the PTR quite soon:

* Cold Snap (Frost) has had its cooldown reduced and is now in the Ice Block position in the talent tree. This ability will no longer reset the cooldown on Fire Ward.

* Icy Veins (NEW Frost Talent) decreases casting time of all spells by 20% and increases the chance your chilling effects will freeze the target by 25%. It lasts 20 seconds and has a 3 minute cooldown. It is now in the Cold Snap position in the talent tree.

* Conjure Mana Gem (Rank 6 - Emerald) now restores 1800 to 3000 mana and has three charges.

* Ice Block (Frost) is now available on the trainer to all mages at level 30.


Paladin:
The following changes are planned for Paladin in the next patch, 2.3.2, which we hope will go up on the PTR quite soon:

* Crusader Strike (Retribution) now causes 110% of weapon damage and no longer gains any bonus from spell damage.

* Righteous Fury: This spell will no longer cost twice the listed mana to cast.

* Sanctified Judgments (Retribution) now returns 80% of the Seal's mana cost, increased from 50%.


Schamane:
The following changes are planned for Shaman in the next patch, 2.3.2, which we hope will go up on the PTR quite soon:

* Earth Shield (Restoration) and Lightning Shield have had their mana cost substantially reduced.

* Water Shield now restores mana periodically regardless of how many charges remain. Duration increased to 10 minutes. (This will result in the same exact amount of mana restored as in the current 2.3 version of the ability)
Quellen:
- Jäger
- Magier
- Paladin
- Schamane

Patch 2.3.2

Verfasst: Mi 21. Nov 2007, 22:08
von Hindor
Wasserschild is bissi gemütlicher weil ned so oft nachcasten - ansonst wurscht für Schami - aba dickes gz den Mages! :)

LG

/edit sagt von Palas und Hunters vertseh ich zuwenig ;)

Patch 2.3.2

Verfasst: Do 22. Nov 2007, 00:18
von Zialtrai
gefällt mir sehr gut. das mit den pets is einfach schon immer nervig gewesen, bis die mal aufsteigen/treue gewinnen.

die mages werden sich sicher auch freuen...

Patch 2.3.2

Verfasst: Do 22. Nov 2007, 11:12
von Tyruk
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=2506.0

Update zu den Klassenänderungen und die Patchnotes (in englisch)

Patch 2.3.2

Verfasst: Do 22. Nov 2007, 16:07
von Hindor
Wenn das Wasserschild jez wie da beschrieben = 50Mp alle 5 Secs ist, dann ists tatsächlich ein großer Buff. Aber bin mir nicht ganz sicher, ob ichs richtig verstehe!

LG

Patch 2.3.2

Verfasst: Do 22. Nov 2007, 16:34
von Tyruk
Jopp, steht da so dran. Alle 5 Sekunden 50 Mana (600 Mana pro Minute) und 200 Mana, wenn man getroffen wird.

Patch 2.3.2

Verfasst: Do 22. Nov 2007, 17:49
von Hindor
Dann ists doch ein Buff - wenns konstant reinkommt. So hat man die ganze Zeit was davon - bisher bekam man die 600 Mana nach ner Minute ausbezahlt - auch wenn man sie da gar nicht brauchte eventuell und musste es ununterbrochen nachcasten - so hört sich das besser an.

LG

Patch 2.3.2

Verfasst: Fr 23. Nov 2007, 11:58
von Shizaura
Jo, gefällt mir auch besser!

LG
Mel